Ben je tevreden? Vertel een ander! Heb je klachten? Vertel het ons!

Bij 3S92 Streetwear doen ons uiterste best om alles naar wens te maken!

Het kan soms voorkomen dat iets niet leverbaar is of dat je gewoonweg niet tevreden bent over iets.

Klachten behandelen binnen 2 à 3 werkdagen. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar onze klantenservice.

stuur een mailtje

Klachten via Stichting Webwinkelkeur met bemiddeling

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.